window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-DMJT74XPMG');
FaceBook

כנס העצמה עירוני- נתניה

כנס העצמה עירוני- נתניה

כנס העצמה עירוני- נתניה

 

תוכנית "סודקות" היא תכנית לקידום מצוינות חינוכית בקרב נערות, שנוצרה בידי כל ישראל חברים- אליאנס (כי“ח) ומופעלת בעיר בשותפות עם עיריית נתניה וקרן הנשים של שריל סבן. התכנית נכנסה למערכת החינוך בעיר ביזמת ראש העיר ומִנהל חינוך וחברה העירוני ופועלת בשבעה בתי ספר:עגנון, אולפנית בר-אילן, טשרניחובסקי, ריגלר, תמר אריאל, שרת ואלדד.

ייחודה של תכנית סודקות הוא בגישה ההוליסטיתהיוצרת תהליך מקיף בן חמש שנים המתמקד בשלושה היבטים עיקריים: מודלים לחיקוי, העצמה ומצוינות לימודית.

ביום ה' 23.02.17 התקיים אירוע ראשון מסוגו במכללה האקדמית נתניה - כנס העצמה עירוני  שמטרתו להציג בפני נערות התכנית מודלים להשראה. האירוע היה פרי יוזמתם ותוצאה של שתוף פעולה נפלא של רכזי  תכנית 'סודקות' בבתי הספר בעיר, ובתכנון וביצוע של אורית בן אהרון - רכזת בבית ספר שרת וגב' לאה פן- רכזת התכנית בנתניה.

מנחת האירוע, תלמידת כיתה ט' בבית הספר שרת, פתחה את האירוע: " ...גם אני משתתפת גאה בתכנית היוקרתית של 'סודקות את תקרת הזכוכית'... תכנית זו תרמה לי להעצמת שאיפותיי לעתיד, והיום אני כבר יותר בטוחה בעצמי שאגשים את חלומותיי."

בכנס השתתפה ונשאה דברים פרופסור יפעת ביטון - משפטנית , מועמדת לשופטת בבית המשפט העליון וכלת פרס כל ישראל חברים לחינוך וחברה. פרופסור ביטון שיתפה את הנערות בסלילת דרכה המיוחדת להישגים כה מרשימים ובשאיפה לפעול למען צדק חברתי במדינת ישראל, ועודדה את הנערות על החלטתן לקחת אחריות על עתיד שבידן לעצב אותו.

300 נערות משכבת ח'-י' מבתי הספר המשתתפים בתכנית נכחו באולם והאזינו לדבריהן מלאי ההשראה של פאנל הנשים בו השתתפו דמויות מצליחות בחברה הישראלית. הפאנל כלל את ח"כ מירב בן ארי מטעם סיעת "כולנו" שגדלה והתחנכה בעיר נתניה, גב' אורית ליבוביץ- מרצה באוניברסיטת בן גוריון ובטכניון בפקולטה להנדסה אזרחית וגב' סילבי גאן- כדורגלנית נבחרת ישראל ובת העיר נתניה.

הנשים סיפרו על האתגרים ו שיתפו את אבני הדרך שאפשרו להן לסדוק את תקרת הזכוכית- כל אחת בתחומה.

גב' אודי דורי, מנהלת החטיבה למצוינות חינוכית ב'כל ישראל חברים', שיבחה את היוזמה: "הכנס נולד מיזמה מקומית של רכזת בנתניה. המפגש, מעבר להיותו איכותי, מקצועי ומאורגן למופת, פתח צוהר לייחודיות ולעצמת עבודת הצוות בנתניה. בנוסף, הוא הצליח להעביר תכנים משמעותיים מעבר לחשיבות הצלחת הבנות בהווה. נושא הסולידריות והצדק החברתי הובאו באופן שריתק אולם של מאות בנות ונתן מקום להאמין שאפשר לשנות."

הכנס הפגיש את הנערות עם נשים שהן מודל להשראה. הכנס נועד להזכיר לכל אחת מאתנו את כוכב הצפון שלה, את החלום שלה ולטעת את האמונה וההבנה שהדרך להצלחה היא פרי עמל, השקעה והתמדה.

תודות לעירית נתניה על שיתוף הפעולה עם התוכנית. לד"ר אביטל לאופר - סגניתראש העיר ,לגילת סיימון – מנהלת אגף החינוך העל- יסודי  ולברוך גרנשטיין שמלווים אותנו באמונה רבה.

משרדי כל ישראל חברים

מקווה ישראל: ביה״ס החקלאי מקווה ישראל, חולון 5891000 | טל. 072-2566671 | פקס. 03-5537695

בנייה VIIM בניית אתרים